Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Διακοπές τον Νοέμβριο;

Είχα καιρό να γράψω στο blog και αποφάσισα να έχω μια λογική συνέχεια από τον Ιούλιο που ήταν το τελευταίο μου post για τις καλύτερες διακοπές.

Βέβαια σε εκείνο το ποστ ανέφερα πως είναι οι διακοπές που μου αρέσουν, δεν είχα αναφέρει ότι δεν αντέχω το camping. Το επιβιώνω για 1 μέρα άντε βαριάαααα 2! Γιατί έτσι; Απλά δεν αντέχω να είμαι 24 ώρες την μέρα μέσα στη σκόνη και στη μπίχλα. Ακόμα και όταν κάνω μπάνιο να προσέχω που θα ακουμπήσω στα δημόσια λουτρά. Και αφού γυρίσεις προσεκτικά πίσω στην σκηνή σου, να παραπατήσεις και να γεμίσεις πάλι χώματα. Γκρρρ. Να θέλω να πιω ένα ποτήρι κρύο νερό βρε αδερφέ το κατακαλόκαιρο και να πρέπει να περπατήσω κάτι δεκάδες ή και εκατοντάδες μέτρα ή ενώ κατουριέμαι να ψάχνω πρώτα για φακό. Χώρια που θα πρέπει να είσαι και τυχερός να μην βρεθείς σε καμιά τουαλέτα που κάποιος νωρίτερα δεν είχε φακό!!

Το φαγητό; Σαφώς και δεν μπορώ να φάω ότι θέλω, που θα πρέπει να μαγειρέψουμε συγκεκριμένα φαγητά, με συγκεκριμένες πρώτες ύλες. Και βέβαια αν δεν θέλω να μαγειρέψω υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορώ να φάω και μόνο αυτά που έχουν μείνει.

Ο ύπνος; Να βουίζουν τα κουνούπια τριγύρω σου πριν κοιμηθείς. Να πρέπει να κοιμηθείς κανά 2ώρες αφού δύσει ο ήλιος αφού δεν έχεις και τίποτα άλλο να κάνεις ή για να μην κάνεις φασαρία. Να βουίζουν τα κουνούπια και αφού ξαπλώσεις. Να σε ενοχλεί που είσαι στριμωγμένος και να θέλεις να κάνεις σε sex αφού είσαι σε διακοπές και μάλιστα στη φύση.

Βέβαια υπάρχουν κάποιες εικόνες που με κάνουν και τα ξεπερνάω και μπορεί να κλείσω και εβδομάδα. Κάθε άνθρωπος έχει το κουμπί του βλέπεις...

3 σχόλια:

gay super hero είπε...

Kαλά το κάμπινγκ ούτε στο χειρότερο εχθρό μου...

To χειρότερο είναι το ελέυθερο κάμπινγκ με τους διάφορους "φυσιολάτρες" που αντιμετωπίζουν τη φύση ως τουαλέτα και σκουπιδότοπο...

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

καλοκαιρακι...
η εποχη του μπανιστιρτζη!!!

mahler76 είπε...

δεν έχω κάνει πότε και νομίζω είμαι πολύ μεγάλος πλέον να το δοκιμάσω. Ως καθαριότητα freak σεξ σε κάμπινγκ δεν θα έκανα ποτέ. Αν ο άλλος δεν μυρίζει σαπουνάκι δεν μπορώ να τον πλησιάσω.