Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Piercing

Είχαμε ήδη 1,5 χρόνο σχέση όταν πριν από 4 μήνες μου είπες στο τηλέφωνο...
- Εγώ θα το κάνω το piercing στον αφαλό και δεν με νοιάζει τίποτα
- Ρε συ δεν μπορώ τα piercings, ξενερώνω, δεν γουστάρω να τα βλέπω, δεν το καταλαβαίνεις;
- Θα το κάνω, το θέλω πολύ και με καταπιέζεις.
- Δεν σου φτάνουν τα σκουλαρίκια στο αυτί; Αν το κάνεις, μην μου ξανά τηλεφωνήσεις...
- Θα το κάνω και δεν με νοιάζει τίποτα.



Πέρασε ένας μήνας που στο μεσοδιάστημα μου τηλεφωνούσες να δεις τι κάνω και καλά, ωστόσο μια μέρα και με πήρες τηλέφωνο και μου μιλούσες μια ώρα:
- Μου έχεις λείψει, εγώ εσένα θέλω και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο
- Μα πως, ήθελες piercing και το προτίμησες από μένα.
- Δεν έχω τίποτα, τα έχω βγάλει για χατήρι σου. Εσένα θέλω και τίποτα άλλο.

Με έψησες και τελικά ήρθες σπίτι μου. Μου είχες λείψει, όντως το είχες βγάλει το piercing.
Μετά από 15 μέρες, εμφανίστηκες και είχες πάλι το piercing στον αφαλό. Mου είπες ότι το θέλεις πoλύ και δεν είναι σωστό να σε πιέζω, άλλωστε θα το βαρεθείς σε λίγο και θα το βγάλεις. Έκανα την πάπια και δεν είπα κουβέντα.

Πέρασαν άλλες δύο εβδομάδες και εμφανίστηκες με μια μπιλίτσα δεξιά στο κάτω χείλος. Σου είπα ότι δεν μου αρέσει, με ξενερώνεις, δεν μπορώ να το ακουμπώ όταν σε φιλώ, δεν μπορώ ούτε να το βλέπω. Το κράτησες μερικές μέρες, κάναμε συμφωνία να το βγάλεις και την τήρησες. Τουλάχιστον όσο ήσουν μαζί μου δεν το φορούσες.



Προχθές ήμουν στο γραφείο. Μου τηλεφώνησες για να μου πεις καλημέρα. Πρόσθετες ότι έχεις και ένα νέο να μου πεις. Σε ρώτησα:
- Δηλαδή; Τι νέο;
- Έβαλα piercing στη γλώσσα.
- Καλά τώρα... σιγά, δεν σε πιστεύω, πλάκα μου κάνεις
- Αλήθεια σου λέω.
- Μα πως; Δεν μπορεί, πότε το έκανες; Αφού λέγαμε να βγάλεις και αυτό που έχεις. Άντε μωρέ με κοροϊδεϋεις πάλι όπως κάνεις συνήθως. Βάλε webcam στο msn να δώ.
- Εντάξει. Περίμενε

Ανοίγω το msn μου και μου βγάζει τη γλώσσα. βλέπω κάτι να γυαλίζει αλλά λέω μπα, δεν μπορεί, αφού εχθές δεν είχε τίποτα. Κοιτάζω καλύτερα..."Παιδάκι μου βγάλε τι γλώσσα σου να δω"
- Ααααα
- Μάλιστα. Λοιπόν δεν έχω κάτι να προσθέσω. Με κούρασες. Δεν θα ασχολούμαι με τις μαλακίες σου συνέχεια.


Έκλεισα το msn και στο κινητό έκανα μπλοκ το "ζουζούνι" και το σταθερό δεν το σήκωνα για δύο μέρες. Εχθές μου τηλεφώνησε στο σταθερό να δει αν είμαι καλά.
- "Ναι μια χαρά είμαι",
- "εσύ;"
- "Εγού δεν άμε πουλί καλά, έχουι προυστή η γλώσσια μου"
- Τα ήθελες και τα έπαθες. Καληνύχτα λοιπόν
- Καληνύχτα.

31ετών vs 21ετών

12 σχόλια:

gay super hero είπε...

Kαι τί σε πειράζει εσένα το piercing; Εγώ το βρίσκω αρκετά σέξυ!

breezer είπε...

το θέμα είναι μέχρι που συμβιβαζόμαστε για να έχουμε μια σχέση και από πιο σημείο και πέρα δεν γίνονται άλλοι συμβιβασμοί...

mahler76 είπε...

εμένα με ξεκαβλώνει στην κυριολεξία το piercing (αν και το βαθύτερο θέμα είναι άλλο στην ανάρτηση).

Ανώνυμος είπε...

Μια σχέση, στηρίζεται και στο βάθος εκτός από την επιφάνεια.
Μήπως εκεί πρέπει να αναζητήσετε τα ουσιαστικά προβλήματά σας;
Η' μήπως το επιδερμικό είναι αυτό που μπορείτε να αντέξετε (31 vs 21);

Σας τα ειχα εντοπίσει του Αγ. Πνεύματος αν θυμάσαι.. Ψάξατε μόνοι σας πιο βαθιά;

Κι εγώ τα piercing τα βρίσκω σεξυ :-)

Ιθάκη-man είπε...

Το χάσμα των γενεών στο μεγαλείο του... ΕΤΣΙ-ΕΤΣΙ, μωρέ εγώ ικανοποιούμαι με όποιον κάνει piercing όταν υποφέρει, μπορεί να είναι σέξυ αλλά... Εγώ είμαι με το μέρος σου :P

g for george είπε...

Όπως λέει και ο mahler, το νόημα είναι βαθύτερο στην ανάρτηση. Αλλά προσωπικά δεν θα έκανα ποτέ σχέση με κάποιον που έχει piercing. Ξέρω ότι ακούγεται εξτρίμ ως άποψη, αλλά το ίδιο είναι και το piercing για μένα.

turigr είπε...

Ως ιδέα κι εμένα με απωθεί το piercing, αλλά γούστα είναι αυτά. Ωστόσο μήπως θα έπρεπε να το συζητούσατε το θέμα λίγο περισσότερο;

breezer είπε...

Θα αναρτήσω πανό κατά του piercing! Όχι δεν είμαστε μόνοι στον αγώνα όλο και περισσότεροι διαφωνούν με το τρύπημα του δέρματος. Χώρια που μου κάνει κάτι σε πιο feminine.

Ιδομενέας είπε...

..γιατί πίρσινκ κάνουν μόνο οι 21ετών :P


η ηλικία δεν έχει να κάνει.

εγώ είχα 3 [Ear] (θυμάσαι) βέβαια τώρα δεν φοράω κανένα.. πράγματι τα βαριέσαι.

Nikos είπε...

Ούτε εμένα μου αρέσουν πολύ. Δεν λέω ότι ξενερώνω, άντε στο φρύδι ένα ή σε κανα αυτί αν του πάει, αλλά από κει και πέρα δεν θέλω παραπάνω, με ενοχλεί στην εικόνα.

Αν και πρόσφατα ένα παιδί που μ' αρέσει έχει και στα δύο αυτιά και καθόλου δεν με χαλάει.

Αλλά σε καταλαβαίνω ως ένα βαθμό. Σε μιά σχέση ούτως ή άλλως, ανέχεσαι έναν αριθμό πραγμάτων, αν ξεπεραστούν, τα σπας και για ψιλοασήμαντα.

Είδωλο είπε...

Να μαθεις που μπλεκεις!

veta betinh είπε...

re a8rwpa ti kaneis me ta 21xrona?