Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Κεκάκι?

Πήρα καινούργιο μιξεράκι και αποφάσισα να το εγκαινιάσω με ένα Κέϊκ.

Την συνταγή που είχα, την είχα βαρεθεί και είπα να το ξεπουτανέψω λίγο. Έτσι προέκυψε το κέικ Σοκολάτα μπανάνα. Δυστυχώς κανένας δεν παιδεύτηκε πριν από εμένα για το Σοκομπα (μόνο για το μπανάνα υπάρχει βιβλιογραφία με γλάσο σοκολάτας) έτσι έμελλε να κάνω εγώ την πρώτη προσπάθεια.

Το κακό στα γλυκά είναι ότι δεν επιδέχονται "διορθώματος" απ΄αξ και γίνει η μαλακία είναι αργά. Ή το πετάς ή το καταναλώνεις.
Εντάξει δεν βγήκε και τόσο μάπα! Ωστόσο θεωρώ ότι θέλει κανά δυο προσπάθειες ακόμα να στρώσει. Θέλει περισσότερο κακάο μέσα και μπανάνα για να μην μου θυμίζει το απλό κέικ βανίλιας που έτρωγα τόσο καιρό!

6 σχόλια:

Equilibrium είπε...

πήρα μάτι και μού άνοιξε η όρεξη κατάλαβες τι μου κανες νυχτιάτικα?

Καλή βδομάδα, και μη ξεχνάς, από αυριο νέα θεματική βδομάδα για το MET.tv

Είδωλο είπε...

Kρατησε μου οπωσδηποτε το Μισο!

Aviator είπε...

MMM μου άνοιξε η όρεξη... φύλαξε και λίγο..

-keimgreek- είπε...

mpravo! pu ti briskete tosi orexi!!!
ego bariemai k makaronia na brasw, poso mallon na ftiaxo olokliro keik. super kator8oma.

Ιδομενέας είπε...

Ωραίο φαίνεται :p

revqueer είπε...

Το ξεπουτάνεμα είναι πάντα ρίσκυ!
Better luck next time!
(Πάντως όπως το βλέπω μια χαρά μου φαίνεται!)