Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Μπλα μπλα Σούδα μπλα μπλα

Παρατηρώ όλο αυτό τον καιρό το θέμα με τα Σκόπια και αναρωτιέμαι πόσο μαλάκες είμαστε που από το 1970 αυτοί ονομαζόντουσαν Μακεδονία και εμείς δεν ασχοληθήκαμε ποτέ.

Μετά από αυτή τη φώτο αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να αρχίσω να τσατίζομαι με την μαλακία των Σκοπιανών. Που θα καταλήξει όλη αυτή η ιστορία δεν ξέρω αλλά θα δούμε πόσο μάγκες είμαστε.
Μια ωραία ιδέα είναι αν δεν πιάσει το βέτο να αποχωρήσουμε από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ. Τέσσερις μέρες να κλείσουμε την βάση της Σούδας ισοδυναμεί με παράλυση του 6ου στόλου. (Γιάννης Καψής στον Βαγγέλη Ζαμαντζά, ΕΠ7Α)

Μάλλον θα κοτεύσουμε και πάλι....

9 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Πιστευω οτι εν γνωση μας ασχολουμαστε με ανουσια πραγματα....

Είδωλο είπε...

Δε βγαλει cd η Τζουλια αλεξανδρατου?

Ιδομενέας είπε...

Φασκελοκουκούλοστα που θα έλεγε και ο
Ρον..

Δυστυχώς εδώ που έφτασε η κατάσταση, λίγα μπορούν να γίνουν, απ'αυτά που θα έπρεπε.

Aviator είπε...

Αυτοί ξέρουν καλύτερα τι κάνουν...

Dr. Feleki είπε...

Τα Σκοπια δεν υπαρχουν φιλε μου.Ονομαζονται Μακεδονία όχι απο το 1970 αλλα απο το 1950 οπως εχω γραψει και στο μπλογκ μου. Και εκατονταδες ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ στη βαση τους ιστορικα βιβλια σε πολλες βιβλιοθηκες τα αναφερουν ως Μακεδονια. Αργησαμε τραγικα και πλεον λυση δεν υφισταται, γιατι για τους ξενους δεν υφισταται και προβλημα.

Οσον αφορα την αντιδραση των Σκοπιανων (μήπως να πω Μακεδόνων; ) ειναι απλη. Σκεψου οτι εγω πχ ξέρω οτι ειμαι Λημνιός. Οκ. Και ειμαι 40 χρονών και παντα ξέρω οτι ειμαι απο τη Λημνο. Και ξαφνικά έρχεται μια μερα και μου λεει καποιος, ποια Λήμνο ρε , Μπαϊλντι Κιοφτέ Τουρκσι το λενε το νησι. Πως ακριβως θα αντιδρούσα, ακόμα και δίκιο να ειχε ο αλλος;;;

breezer είπε...

συμφωνώ Βρασίδα μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνουμε τις πάπιες. Αφού μπορείς να πατήσεις τον κάλο του συζύγου, να μην το πατήσεις όταν πει ο παπάς το "η γυνή....".

hourglass είπε...

Θα συμφωνήσω κι εγώ με το βρασίδα, είναι όντως πολύ πιο παλιό το ζήτημα. Αναρωτιέμαι όμως, τώρα που χάσαμε τόσο χρόνο, τα ονόματα που προ 15ετίας πέφταν στο τραπέζι (τύπου Σλαβομακεδονία κλπ) και απορρίπταμε τότε, τα αναπολούμε τώρα ως ιδεατή λύση?

o βασιλιάς του δάσους είπε...

den ksero gia to onoma zamantsa...
moui thimizei mia simathitria apo to palio keramidi tis katerinis...:)))
ma patrioti mou kai adelfe.. to sigouro einai ena..
pos to skopiano to anelave h masonisa mpakogianni...
pou einai melos tis masinikis stoas sthn auhna...
opote min perimenoume na dikeothoume gia ena onoma to opio oi ellines ipograpsane idei prin tesera xronia... apla tora ta MME prospathoun na mas to perasoune spernontas pio psila apo tin prodosia pou emeis gnorizoume....

otan zousa eimaouna apo to neo keramidi tis katerinis...
parola afta exw efxaristes anamnisis..
na eisai kala poli oreo to post sou...
sou grafw epanw apo ton olimpo:))))
-------------
oti onomazete makedonia einai ellada...

breezer είπε...

καλώς σε βρίσκω βασιλιά του δάσους!