Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

24% και 91,3


- 91,3 με 24%. Μεγάλη διαφορά μέσα σε ένα χρόνο. Έφυγες στα 79Kgr!
Είπε η γυμνάστρια, κοιτάζοντας με με απορία.
- Ε να έκοψα το τσιγάρο εδώ και δυο μήνες....
- Και άρχισες το φαγητό; ρώτησε.
- Ε καλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο και όταν κάπνιζα, τις απάντησα.
- Τρώς εε;
- Είμαι παραπάνω απ όσο πρέπει γλυκατζής, οι παστούλίτσες είναι η αδυναμία μου!
30 Λεπτά διάδρομο, όργανα και ξανά 30 λεπτά στο τέλος, είπε και μου έδειξε το μηχάνημα
Ήθελα να πάω στο γυμναστήριο εδώ και κάτι εβδομάδες. Να πω μήνες να είμαι μέσα; Βασικά από τον γενάρη το λέω αλλά δεν αξιώθηκα. Βαριέμαι να σηκωθώ από το pc και να πάω. Η μαλακία είναι ότι η βαρεμάρα μου με πιάνει μέχρι να πάω αφού βρεθώ εκεί μέσα, ξεχνάω να φύγω. Αγόρασα ένα μήνα. Δεν έκανα πρόγραμμα τριμήνου αφού δεν τη βρήκα αρκετά ελκυστική την έκπτωση. Στην τελική στις 17 Ιουνίου πιθανότατα θα ξαπλάρω στην παραλία της Κατερίνης και πιθανότατα θα με παρακαλάνε να βουτήξω αλλά θα το αναβάλω για τον Ιούλιο καθότι κρυουλιάρης... :-)

2 σχόλια:

Aviator είπε...

Εγώ με το γυμναστήριο δεν είχα και την τέλεια σχέση αλλά αυτό που με δίδαξε ήταν οτι αν κάποιος το πάρει σοβαρά θα κάνει καλή δουλειά και θα έχει και αποτελέσματα.. εννοείται οτι θα θέλει συνεχόμενα και κάθε μέρα σχεδόν. Εγώ δεν είχα τον απαιτούμενο χρόνο και είπα να το σταματήσω :P

breezer είπε...

Νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα να το πάρεις απόφαση και λιγότερο χρόνου. Σήμερα πάντως αντί να πάω gym έριξα ένα απογευματινό υπνάκο :-))